Klacht: Heel vaak te laat op school

op 27 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste medewerkers,

Ik zit nu in het 2de jaar op ROC de Leijgraaf in Veghel. Elke ochtend vertrek ik om 7:20 uur bij de bushalte Lieshoutseweg in Beek en donk. Deze bus gaat richting Gemert waar die om 7:30 uur bij de halte Pastoor poelplein komt. Om 7:43 uur komt de lijn 155 naar Veghel busstation, deze bus komt daar aan om 8:15 als deze geen vertraging oploopt (wat helaas wel heel vaak zo is). Om 8:17 komt de lijn 305 en om 8:18 de 306 aan op Veghel Busstation maar aan de andere kant van het station waardoor alle passagiers over moeten steken over het druk kruispunt met stoplichten. Dagelijks maak ik mee dat de 305 en 306 vertrekken terwijl er nog veel passagiers voor het rode stoplicht staan te wachten die deze bus moeten hebben om op tijd op school te komen. Omdat deze bussen niet even wachten tot het stoplicht op groen springt moeten al deze passagiers 15 tot 20 minuten wachten op de volgende bus naar school waardoor ik ( en andere leerlingen) elke dag te laat kom.

Graag zou ik willen dat er een mogelijkheid komt dat de bussen 305 en 306 van 8:17 en 8:18 uur even zouden kunnen kijken of er passagiers bij het stoplicht staan en even zouden kunnen wachten tot het stoplicht op groen springt. Zo komen alle passagiers op tijd op school of op andere locaties en zouden ik en vele passagiers erg tevreden zijn.

Alvast hartelijk dank!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 27 september 2017 om 13:39 geantwoord

Beste kimv2000,

Ai, dat is niet zo mooi om te lezen. Balen dat je daardoor te vaak te laat bent.
Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio. Hoop dat het snel verbeterd zodat je zonder vertraging naar school kunt reizen. Onze excuses voor het ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

^JK
Arriva Webcareteam