Klacht: Heel slecht bedrijf ce repair

op 18 augustus 2016 over CE Repair Services in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb hele jaar contact gehad met cerepair Dordrecht en eindelijk geen oplossing gekregen.Ik kreeg crefitering terug maar dat is niet einde want ik heb nog steeds bezig met geld terug te krijgen.klantenservice onbegrijpelijk.monteurs hebt geen verstand over hun werk.

Nooit met monteurs en klantenservice

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CE Repair Services over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CE Repair Services in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CE Repair Services een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CE Repair Services

Heeft op 23 augustus 2016 om 14:25 geantwoord

CE Repair Services heeft heden (23-08-2016) telefonisch contact gehad met de kant. De klant geeft aan dat er op basis van de door CE Repair Services verstrekte credit-brief contact is geweest met de dealer en dat het probleem nu is opgelost. Wij wensen de klant een langdurig en kleurrijk kijkplezier toe.

Heeft op 23 augustus 2016 om 14:41 geantwoord

Bedrijf werkt op vreemde manier.ik was bezocht met 8 monteurs maar kreeg geen oplossing.uiteindelijk na 1 jaar ik kreeg geld terug.
Dan ik vind probleem niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Kristinak