Mijn Klacht:
Mijn container stond aan de straat met wat papier, vanmorgen wil ik er nog iets bijgooien zit hij helemaal vil met pakken reclame folders. Schandalig dat jullie moeten betalen voir iets wat niet bezorgd is.
Gewenste Oplossing:
Anders altijd tevreden

