Klacht: Heel erg klantonvriendelijk

op 28 april 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Vakantie geboekt naar Turkije.
Al 2 keer proberen om te boeken ja dat kan zegt Sunweb maar wel de aanbetaling kwijt en natuurlijk het standaard verhaaltje van hun.
Voor ons echt NOOIT geen Sunweb meer.
Dus mensen goed nadenken voor je bij Sunweb boekt bij de andere grote reisorganisaties kun je wel omboeken die zijn niet zo stug als Sunweb.

Als we mogen omboeken zonder kosten maar dat gaan ze toch niet doen.
Zullen wel weer hetzelfde standaard verhaaltje ophangen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 28 april 2017 om 10:54 geantwoord

Beste meneer Van Oudheusden,

Bedankt voor uw bericht. Ik kan u inderdaad niet iets anders vertellen dan u al eerder van ons heeft doorgekregen. Op dit moment is er geen negatief reisadvies uitgeroepen voor Turkije door de Rijksoverheid. Het is daarom helaas niet mogelijk om uw vakantie naar Turkije kosteloos te annuleren of om te boeken naar een andere vakantiebestemming. U kunt uw vakantie wel annuleren tegen annuleringskosten. Daarna kunt u een andere vakantie boeken. Als u voor 13-3-2017 een Premium Annuleringsverzekering via ons heeft afgesloten dan kunt u 75% van deze annuleringskosten proberen te claimen bij de verzekering. Europeesche Verzekeringen zal de aanvraag beoordelen en beslissen of een deel van de annuleringskosten worden vergoedt. Hier kunnen wij helaas geen uitspraak over doen. Heeft u zelf elders een annuleringsverzekering dan kunt u de mogelijkheden bij uw eigen verzekeraar navragen.
Uiteraard houden wij de situatie nauwlettend in de gaten en houden we contact met onze lokale vertegenwoordigers ter plaatse. Zodra er wijzigingen zijn in de situatie zullen wij deze opnieuw beoordelen. Indien nodig dan nemen we uiteraard contact met u op.

Het spijt mij u geen ander nieuws te kunnen brengen en ik wens u namens Sunweb een fijne dag vandaag.

Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door luna1234567