Klacht: Heel erg duur kaartjes voor flying Dutch

op 26 december 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb 4 kaartjes gekocht voor flying Dutch bij viagogo en die kaartjes zijn veel te duur dan op de officiële site van flying dutch. Ik heb het bedrijf gemaild dat ik de kaartjes veel te duur vind en dat ik het geld terug wil of ze kunnen me een ander bedrag geven. Het evenement is in June dus ze kunnen zelf aan iemand anders de kaartjes verkopen, maar helaas krijg ik een mail terug dat ze dat niet gaan doen. Ik moet het zelf verkopen via hun site, dit geprobeerd krijg ik de helft van het geld terug dus niet gedaan. En het vervelende hier van is, ze zeggen op de site dat de kaartjes €79 per kaartje kosten maar als je gaat afrekenen wordt het opens 3 keer zo duur en je kan het afrekenen niet stoppen. Ik heb op hun site de reviews gelezen en ik zie dat heel veel mensen het zelfde hebben ervaren als ik en blijkbaar niemand doet hier iets aan om zo afzetterij te stopen.

Als ik het geld terug krijgt of de kaartjes wat minder duur krijg

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nawale