Klacht: heeft op 07-03-2017 45,79 euro via ing ontvangen voor biuky.

op 20 maart 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

geld incasseren voor biuky die niet levert

terug betalen nu zij op de hoogte zijn van het wangedrag van biuky

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 17:23 geantwoord

Geachte heer van der Zee,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

De betaling van 45.79 aan Biuky is succesvol naar ze verstuurd met verwijzingsnummer BIU-NL-170307183220b , ik raad je dus aan om contact met de acherliggende website, https://www.miscota.nl/, op te nemen voor meer informatie over je bestelling.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door cornelis van der zee