Klacht: Hechting, hardheid

op 19 augustus 2016 over Flexa in de categorie Producten

Geachte,
Ik heb 3 maanden geleden een slaapkamer met waterdragende Flexa verf geschilderd maar de hechting en hardheid laat te wensen over. De oude verflaag was ook op waterbasis en na de normale procedure ( ontvetten, schuren, schoonmaken, grondlaag van Flexa, aflakken ) zie je op verschillende plekken de oude laag weer terugkomen. Ook de dekking was verre van optimaal. Na een testje door met mijn nagel over de verf te krassen ( weinig kracht) kwam ik erachter dat de lagen erg slecht hechten. Ook de deuren laten al slijtageplekken zien.
Met vriendelijke groet, J. Snoek

Tja, moeilijke vraag. Heb een drukke baan en doe t schilderwerk tussen de bedrijven door. Tevreden ben als het door iemand opnieuw wordt geschilderd maar dat kan ik niet verlangen.
Het raamkozijn heb ik overigens met Histor gedaan en die dekt en hecht prima.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 19 augustus 2016 om 15:15 geantwoord

Goedendag mijnheer Snoek,

Wij hebben elkaar zonet telefonisch gesproken betreffende het bij u ontstane verfprobleem. Afgesproken dat u een proef gaat opzetten op de manier zoals besproken. En dat we daarna indien nodig nogmaals contact met elkaar hebben.

Dirk van der Meer

Technsich advsieur en opleider