Klacht: heb geen telefoon

op 27 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik had een klacht over bellen naar spanje. Een medewerker van Ziggo heeft me geadviseerd de stroom van het modem te halen en later er weer op te zetten. Daarna had ik geen telefoon. Alles werkt, computer, televisie, maar geen telefoon. Ik ben 86 en heb die telefoon hard nodig. Kunt U hier van daar uit iets aan doen. U kunt me dus niet bereiken, althans, iemand van hier kan mij niet bereiken, maar jullie kunnen veel. Help mij aub!
Met vr. groet A van den Boezem-Kemper 5625VL 117
Ik heb een oud klein mobieltje, geen I-phone of smartphone en gebruik het ding zelden, alleen in nood. nr. 0627569415

Ik ben altijd tevreden geweest. weet niet precies wanneer het contract begonnen is maar ik heb vanaf 2001 een computer en ben toen naar UPC gegaan, wat is overgegaan naar Ziggo. Jaren geleden heb ik een keer een flinke klacht gehad met de mediabox en het heeft me honderden euro,s gekost aan Guidion. Tot slot heb ik Philips service gebeld en die hebben het uitgezocht en de box had software wat niet ondersteund werd door mijn 2 jar oude TV, ik heb toen een nieuwe TV moeten kopen want met die box was het niks. Daarna heb ik nooit klachten gehad en ben zeer tevreden, dit moet op te lossen zijn door jullie.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amkemper