Klacht: Heb een pakketje van jullie binnen gekregen van luxstyl maar dat heb ik nooit besteld

op 18 december 2017 over Alcachofa in de categorie Algemeen

Hallo ik heb al meerdere keren luxstyl gemaild over een pakketje wat ik nooit heb heb besteld en dat producten zou ik ook nooit gebruiken maar ik krijg nu geen gehoor helemaal niks volgens luxstyl kan ik het ook niet meer retour afzender doen ik zit nu met 3 producten van luxstyl wat bijna 100 euro kost ik weet nu geen raad meer wat moet ik nou nog doen ik vindt ook niet dat luxstyl dit zomaar mag doen volgens mij zoeken zij zelf mensen uit en dan sturen ze het pakketje na die mensen toe en de meeste mensen trappen hier in maar ik trap hier niet in wat kan ik nu nog doen ik kan na de politie toe gaan om aangiften tedoen vriendelijke groet van mevrouw B.hoekstra uit oudega

Ik ben pas tevreden dat het pakketje weer op gehaald wordt ik geef luxstyl tot donderdag is het dan nog niet op gehaald dan ga ik aangiften doen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alcachofa

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alcachofa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Biancahoekstra1988