Klacht: frauduleus factureren

H.A.R.Ambrosius op 15 februari 2025 over HBM installateurs in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1. Er werd niet vooraf medegedeeld wat de kosten zouden zijn.
2. Er wordt geen specificatie gegeven van materiaalkosten.
3. Er wordt dubbel gefactureerd, enerzijds voor de tijdseenheid anderzijds voor de handelingen die daarin worden verricht.

Gewenste Oplossing:

Voor het niet vooraf gemelde extreem hoge uurtarief van Euro 314,20, inclusief noodtoeslag en exclusief voorrijtarief en BTW, laten we het maar bij een klacht. Maar de frauduleus gefactureerde handelingen bijvullen CV van Euro 165 en CV inspectie van Euro 125, willen we terug.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over HBM installateurs
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HBM installateurs

Reactie van de melder van de klacht H.A.R.Ambrosius

3 weken geleden - Wel een snel antwoord, maar een standaard antwoord dat niet reageerde op mijn vraag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HBM installateurs nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht H.A.R.Ambrosius

3 weken geleden - Technisch OK, maar een rekening van Euro 800 voor een uur werken (weliswaar in urgentie), dat is fraude. Ook na protest, hield men de afzetterij vol.

Reactie van de melder van de klacht H.A.R.Ambrosius

2 weken geleden - Het betreft een rekening met dubbel berekende kosten, hetgeen men weigert te corrigeren. Het zijn dus fraudeurs!

Alle klachten die gemeld zijn door H.A.R.Ambrosius