Klacht: Zonder te weten vast abonnement

Dennism op 26 juni 2018 over Harmony Service Center in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij toeval ben ik er achter gekomen dat Harmony Service Centre al 17 maanden 13,95euro van mijn rekening houden dit is dus 237,15euro. Ik heb nog nooit van dit bedrijf gehoord en heb ook zeker geen toestemming voor automatische incasso gegeven.

Gewenste Oplossing:

Ik wil per direct uitgeschreven worden,

uitleg hoe ze aan mijn gegevens komen, en wanneer en hoe ik lid ben geworden.

Ik wil mijn 237,15euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harmony Service Center over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Harmony Service Center in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Harmony Service Center een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Harmony Service Center

Heeft op 20 juli 2018 om 15:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Miljkovic,

Zoals telefonisch besproken op 27-06-2018 is er uitgelegd waarvoor u verzekerd bent. Tevens heeft u de polis telefonsich laten stopzetten. Wij hopen dat er e.e.a. duidelijker is geworden naar aanleiding van het telefoongesprek.

Mochten er nog iets onduidelijk zijn of vragen hebben vernemen wij deze graag.

Met vriendelijke groet,
Harmony Service Center

Alle klachten die gemeld zijn door