Klacht: Verzekerd en geen uitbetaling van gestolen Apple MacBook pro

op 07 januari 2019 over Harmony Service Centre in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kocht in september 2017 een Apple MacBook pro bij iMac in Roermond voor €1400,- Daarbij sloot ik direkt een verzekering af voor als mijn MacBook diefstal of schade zou oplopen.
Ik heb de gehele looptijd netjes betaald aan de verzekering bij Harmony Service Centre en in augustus 2018 is m’n MacBook in de trein uit mn tas gestolen.
Nu krijg ik niks uitbetaald daar dit onder zakkenrollen valt.
Naar mening is zakkenrollen ook diefstal.
Dus wil graag vergoed worden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn gehele aankoopbedrag terug word betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harmony Service Centre over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Harmony Service Centre in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Danikor