Klacht: Slechte ervaring met HSC

op 08 maart 2019 over Harmony Service Centre in de categorie Internetshops - Elektronica

Mijn telefoon opgestuurd met de volgende 3 klachten:
– kapot scherm
– oplaadpunt defect
– AUX-ingang defect

Na 11 dagen mijn telefoon teruggekregen, scherm netjes gerapareerd, maar aan de overige klachten niets gedaan.
Nog steeds geen werkende telefoon dus.

Gebeld, opnieuw opgestuurd, en voorrang toegezegd gekregen zodat het minder lang zou duren.

Opgestuurd met de volgende 2 klachten:
– oplaadpunt defect
– AUX-ingang defect

Na 4 dagen mijn telefoon terug thuis ontvangen, waarna ik erachter kom dat de AUX-ingang nog stééds niet werkt.

Twijfelend er uberhaubt werk van te maken toch weer mijn telefoon opnieuw opgestuurd.

Opgestuurd met de volgende klacht:
– AUX-ingang defect

Er vanuit gaande dat het deze keer weer niet zo lang zou duren, heb ik deze keer nog eens 9 dagen(!) moeten wachten voordat ik mijn telefoon terug kreeg.

Tot slot, na 2 dagen gebruik, kom ik erachter dat mijn telefoon nog steeds zeer slecht contact maakt met de lader. (moet hem soms tot 5 keer opnieuw erin stoppen voor hij werkt naar behoren)

Al met al, bijna een maand mijn telefoon kwijt geweest, en nog steeds niet van mijn klachten af.

Ik baal hier erg van en wil andere mensen behoeden die wellicht met HSC in zee willen gaan.

Wanneer ik zorgvuldiger geholpen zou zijn.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harmony Service Centre over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Harmony Service Centre in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Harmony Service Centre een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Harmony Service Centre

Heeft op 11 maart 2019 om 13:58 geantwoord

Beste Lex Witlox,

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij u dossier nagekeken. Als alle eerst willen wij benadrukken hoe vervelend wij het voor u vinden dat uw toestel niet direct juist is gerepareerd.

Uit onze administratie kunnen wij opmaken dat bij de laatste reparatie de aansluiting is hersteld, het apparaat is gereinigd want er is door de reparateur stofvuil aangetroffen. Het toestel is getest en gecontroleerd.

Uiteraard nemen wij uw klacht serieus en willen daarom ook samen tot een oplossing komen. Is het misschien mogelijk dat de oplader die u gebruikt defect is? Of dat er mogelijk weer vuil enof stof in het oplaadpunt bevindt?

Mocht dit niet het geval zijn zullen wij uiteraard een andere oplossing aanbieden zodat u weer gebruik kan maken van een werkend toestel. U mag uw antwoord eventueel ook mailen naar customercare@harmony.nl

Vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Customer Care
Harmony

Alle klachten die gemeld zijn door Lex w