Klacht: Opgelicht

op 15 oktober 2019 over Harmony Service Centre in de categorie Internetshops - Elektronica

Dieven jouw toestel nergens verzekerd.
Er moet geweld tegen je gebruikt bij diefstal, dan pas vergoeden ze.

DUS je moet eerst in elkaar geslagen wordt dan pas vergoeden ze je toetsen.
Dat is mij NIET verteld bij het afsluiten van de verzekering.

Wanneer mijn gestolen iPad vergoed wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harmony Service Centre over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Harmony Service Centre in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Harmony Service Centre een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Harmony Service Centre

Heeft op 15 oktober 2019 om 14:39 geantwoord

Beste mevrouw Koubaa,

Uit onze administratie kunnen wij opmaken dat u onlangs diefstal van uw Apple iPad bij ons heeft aangemeld. Uw product zat in uw tas als bagage in de kinderwagen, na ongeveer 10 minuten kwam u erachter dat de Apple iPad niet meer in uw tas zat. U heeft niets gemerkt van de diefstal en kan daardoor ook geen dader omschrijving geven.

In onze polisvoorwaarden wordt duidelijk omschreven dat bij diefstal dekking wordt verleend wanneer er sprake is van diefstal met braakschade enof diefstal met (bedreiging) geweld. Op die manier kan de diefstal ook worden aangetoond. Diefstal uit een tas waarvan niets is gemerkt valt onder zakkenrollerij en is niet gedekt.

Wij zijn van mening dat onze afdeling Diefstal juist heeft gehandeld. Wij begrijpen dat dit een zeer vervelende situatie voor u is en willen u daarom als gebaar 3 maanden premierestitutie verlenen.

Vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Customer Care
Harmony

Alle klachten die gemeld zijn door Naimatje