Klacht: Iphone X slachtoffer van straatroof

op 05 februari 2019 over Harmony Service Centre in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi,

Ik ben slachtoffer geweest van een straatroof, mijn telefoon is uit m’n hand gerukt. Ik heb netjes aangifte gedaan en alles op tijd opgestuurd, kreeg ik tot m’n verbazing een reactie dat ik het niet vergoed krijg omdat blijkbaar me telefoon een dag eerder in fabrieksinstelling is gezet, wat helemaal niet zo is! Ik heb met apple zitten bellen en vertelde mij dat het uberhaupt niet mogelijk is om zoiets in te zien.

Met vriendelijke groet,

Gewenste Oplossing:

Ik wil m’n telefoon vergoed hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harmony Service Centre over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Harmony Service Centre in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Harmony Service Centre een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Harmony Service Centre

Heeft op 08 februari 2019 om 16:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Laila Ilahyan,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. De afdeling schade zal op korte termijn contact met u opnemen om de schade af te handelen. Dit betekend dat wij na overleg tot het besluit zijn gekomen de schade aan uw toestel te vergoeden.

Mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben, vernemen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,

Team Customer Care
Harmony Service Center

Alle klachten die gemeld zijn door Lailail