Klacht: Ipad vanaf eind september ingeleverd en tot op heden niks terug ontvangen

Ipadnaoufie op 12 december 2023 over Harmony Service Center in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben via de school van mijn kinderen bij harmony gekomen. Ipad daar verzekerd. Na 2 jaar een clain ingediend. Ipad netjes opgehaald maar tot op heden niet terug ontvangen.
Bel continu maar iedere keer hoor ik een andere verhaal. Kind zit in eindexamen en heeft ipad nodig. Ik heb zelf meerder keren gemaild stuur me de beschadigde ipad terug en ík repareer het zelf wel bij een telefoon winkel. Helaas geen reactie ontvangen

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon de ipad van mijn zoon terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harmony Service Center over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Harmony Service Center in behandeling genomen

Ipadnaoufie

Heeft op 18 december 2023 om 14:43 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Wij hebben de ipad tot op heden niet ontvangen!!! Waar is mijn ipad !!! Heb geen bericht van amac ontvangen

Reactie van de melder van de klacht Ipadnaoufie

11 maanden geleden - Geen reactie ontvangen helemaal niks!!!mijn zoon zit in zijn examenjaar en moet nu al 3 maanden zonder ipad naar school!!!!!!! Zelf gevraagd om kapotte ipas terug te geven en dat ik deze zelf laat repareren!!! Te gek voor woorden!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Harmony Service Center een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Harmony Service Center

Heeft op 02 januari 2024 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Harmony Service Center

10 maanden geleden - Beste mevrouw Harrouni, Bedankt voor uw bericht. Op 5 januari heeft u een e-mail ontvangen met een ophaalcode om het vervangend product op te halen bij Amac. Wij zullen onderzoeken wat er mis is gegaan met de afhandeling van uw claim en dit intern oppakken. Nogmaals excuses voor het ongemak. Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Afdeling Customer Care [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door Ipadnaoufie