Mijn Klacht:
Ik heb mijn Harman kardon nu drie jaar en hij gaat niet meer aan. Hij rageert totaal niet. Kan ik hem zelf open maken? Zoja hoe?
Gewenste Oplossing:
Goedkope oplossing
Aram-1991 op 11 februari 2017 over Harman Kardon in de categorie Internetshops - Elektronica
Een klant meldt dat zijn Harman Kardon apparaat na drie jaar gebruik niet meer aan gaat en niet reageert. Hij vraagt zich af of hij het apparaat zelf kan openen en hoe hij dat moet doen.
Ik heb mijn Harman kardon nu drie jaar en hij gaat niet meer aan. Hij rageert totaal niet. Kan ik hem zelf open maken? Zoja hoe?
Goedkope oplossing
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Harman Kardon
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harman Kardon over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Harman Kardon nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Elektronische producten moeten voldoen aan de redelijke levensverwachting. Een duur product dat na een jaar kapotgaat? U heeft recht op reparatie of vervanging, ook buiten de fabrieksgarantie.