Klacht: Oplaadkabel voor JBL koptelefoon niet te koop

op 14 januari 2019 over Harman Kardon in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nog geen jaar in het bezit van de koptelefoon E50BT van JBL, gekocht bij MediaMarkt. Laatstgenoemde kan me NIET helpen aan een oplaadkabel nu deze stuk is. Een oplaadkabel is toch een basis onderdeel dat je daar toch gewoon moet kunnen aanschaffen? Bij MediaMarkt liggen nog steeds bakken vol met dit type koptelefoon.

Harman (waar JBL onder valt) verwijst me door naar een externe servicedienst. Waar een kabel te bestellen is voor maar liefst 12,95 terwijl de koptelefoon me 69 euro kostte. Niet in verhouding!
Absurd dat een goed merk als JBL geen universele onderdelen heeft waar de consument zijn spullen mee kan opladen. Willen ze Apple achterna?

Ontevreden over MediaMarkt, ontevreden over Harmon (JBL).

Gewenste Oplossing:

1. als ik gewoon bij MediaMarkt een dergelijk basis onderdeel kan kopen.
2. als Harman me voor niet te hoge kosten zo'n kabel levert.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Harman Kardon

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Harman Kardon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AntoinetteHeijnen