Klacht: Kan geen DVD en Blu-Ray afspelen

RonaldGeurtsen op 24 augustus 2016 over Harman Kardon in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg steeds de melding no disk, dit zou de tweede keer zijn om de set daarvoor te laten repareren.

Gewenste Oplossing:

Indien HK dit volledig en definitief kan oplossen zonder kosten

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Harman Kardon

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harman Kardon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Harman Kardon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door