Klacht: DVD wordt niet herkend en dus niet afgespeeld

[email protected] op 03 mei 2019 over Harman Kardon in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Harman Kardon has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Status Open
Datum 3 mei 2019

Een klant heeft problemen met zijn Harman Kardon HS 650 DL, waarbij een geplaatste DVD niet wordt herkend en de melding "no disc" verschijnt. Dit leidt tot frustratie, aangezien de DVD niet kan worden afgespeeld.

Mijn Klacht:

Ik plaats een DVD in mijn Harman Kardon HS 650 DL , deze wordt vervolgens niet herkend en de melding volgt no disc .

Gewenste Oplossing:

Als ik deze DVD in mijn Harman Kardon plaats en vervolgens wordt herkend en afgespeeld

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Harman Kardon

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Harman Kardon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Elektronische producten moeten voldoen aan de redelijke levensverwachting. Een duur product dat na een jaar kapotgaat? U heeft recht op reparatie of vervanging, ook buiten de fabrieksgarantie.

Bron: Wettelijke garantie (conformiteitseis)