Klacht: acer laptop vervolg

Noa2009 op 10 mei 2013 over Harense Smid in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn laptop van Acer is al sinds begin april bij de Harense Smid in reparatie. Zij verschuilen zich achter de fabrikant en een vriendelijke mevrouw zegt aan de telefoon het voor mij in de gaten te houden. Nou dat zien we. Weer 6 weken mijn laptop kwijt, ik begrijp niet wat er nu nog aan gedaan moet worden. De vorige keer is de harde schijf en het moederbord vervangen. Ik heb hem amper 4 weken gebruikt voor hij weer kapot ging, dus wat kost er nu zo veel tijd??

Gewenste Oplossing:

Ik wil NU mijn laptop terug. Deze week nog. Anders neem ik contact op met RADAR koude douche /Kassa belbus

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harense Smid over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb Harense Smid een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Harense Smid in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Harense Smid een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Harense Smid

12 jaren geleden - Geachte heer / mevr. Ten eerste willen wij u bedanken voor het kenbaar maken van uw klacht. Uiteraard lossen wij uw klacht gaarne voor u op. Omdat u bij klacht.nl geen enkele gegevens kenbaar heeft gemaakt kunnen wij u en uw reparatie niet traceren. Bij deze vragen wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Daar beschikken we over uw gegevens en kunnen wij uw klacht in behandeling nemen. U kunt ons vinden via onze website: http://www.harensesmid.nl/content/klantenservice/contact.dot Vriendelijke groet, Webcare Harense Smid

Harense Smid

Heeft op 16 mei 2013 om 13:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevr.
Ten eerste willen wij u bedanken voor het kenbaar maken van uw klacht.
Uiteraard lossen wij uw klacht gaarne voor u op.
Omdat u bij klacht.nl geen enkele gegevens kenbaar heeft gemaakt kunnen wij u en uw reparatie niet traceren. Bij deze vragen wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Daar beschikken we over uw gegevens en kunnen wij uw klacht in behandeling nemen.
U kunt ons vinden via onze website: http://www.harensesmid.nl/content/klantenservice/contact.dot
Vriendelijke groet, Webcare Harense Smid

Alle klachten die gemeld zijn door