Klacht: Zeer slechte ervaring na aankoop van een kapot product

op 09 december 2013 over HardwareWebwinkel.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Bij hardwarewebwinkel een MicroSDXC geheugenkaart van Samsung besteld. Snelheidsklasse 10 en 64GB aan geheugen. Eerste keer dat ik er iets bestelde, de lage prijs beviel me wel.

Helaas is elke euro teveel uitgegeven als je vervolgens een kapot product geleverd krijgt. Het geheugenkaartje bleek nadat ik deze zorgvuldig uit de verpakking had open geknipt gescheurd. Het kaartje viel in twee delen uit de verpakking.

Ik heb meteen contact opgenomen en mede gedeeld dat ik bij het uitpakken van het product tot de verrassing het kaartje in twee delen eruit zag komen. Vervolgens krijg ik reactie terug dat dit komt omdat ik het kaartje uit de verpakking heb proberen te drukken en dat deze daardoor kapot is gedrukt. Nogmaals uitgelegd dat ik de verpakking zorgvuldig met een schaar eromheen heb weggeknipt (natuurlijk niet in het kaartje zelf heb geknipt) en dat deze toen kapot bleek te zijn.

Meteen weer een reactie van Maurice – de eigenaar zo heb ik begrepen – dat het toch echt mijn eigen schuld is en dat ik het kaartje uit de verpakking heb moeten proberen te drukken waardoor deze kapot is gegaan. Wederom een reply terug met foto’s etc en nogmaals uitgelegd hoe ik de verpakking heb verwijderd.

In plaats van service en support te tonen blijft Maurice volhouden – ondanks dat hij er zelf niet bij is geweest – dat ik het kaartje uit de verpakking heb gedrukt.

Na lang aandringen kreeg ik een mail terug dat Maurice contact zou hebben opgenomen met de distributeur. Dit is ook het laatste wat ik vernomen heb. Hierna heb ik geen enkel antwoord meer op mijn mails ontvangen en lijkt Maurice het zo af te handelen.

Zééééér slechte ervaring hiermee. Zeer amateuristisch en totaal niet meedenken met de klant. In plaats daarvan enkel denken aan zo snel mogelijk verdienen zonder ook maar één moment maar te denken aan het verlenen van service. In plaats daarvan impliceren dat de klant liegt en stug blijven volhouden dat het niet zo gegaan is als ik beweer. Ongelooflijk dat zulke winkels nog bestaan. Al zeer veel via het internet besteld en nog nooit negatieve ervaring ergens mee gehad. Maar blijkbaar moet eens de eerste keer zijn. Geen goed woord over voor Maurice en zijn webshop. Helaas.

Een vervangend exemplaar die wél functioneert.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar HardwareWebwinkel.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jort_j