Klacht: Klacht over verkocht materiaal en serviceverlening.

op 14 februari 2013 over HardwareWebwinkel.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb vorige maand de
HTC HC C704 Hard Case voor HTC One X, Grijs (Blister)
99H10825-00 besteld bij HardwareWebWinkel.

Ik was super tevreden met de lever snelheid, maar nu komt het.

De hardcase is nu al kapot aan het gaan aan de hoekjes, terwijl dat mijn telefoon nog niet gevallen is er mee.

Dat is nog niet zo’n probleem, dus ik probeerde netjes contact op te nemen met HardwareWebwinkel via te telefoon.

Na 4 maal proberen te bellen op verschillende tijden kreeg ik niemand er aan. Dus ik stuurde een email met alle informatie en zelfs foto’s van de schade.

Gisteren opnieuw proberen te bellen, zeker 6 keer geprobeerd en kreeg weer niemand eraan. Opnieuw een mail gestuurd.

Vandaag heb ik alsnog geen reactie ontvangen per mail en krijg ze nog steeds niet te pakken via telefonisch contact.

Dit mag niet kunnen als een professionele webwinkel.

Een nieuwe hard-case of een vergoeding van het bedrag.
Ook graag een uitleg hoe het kan dat er op normale werkdagen er geen mogelijkheid is om contact op te nemen.

De huidige mening is nog niet van toepassing.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar HardwareWebwinkel.nl over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb HardwareWebwinkel.nl een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tobie2013