Klacht: IK EIS MIJN GELD TERUG

op 09 februari 2016 over HardwareWebwinkel.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

ik heb mijn bestelling die binnen 2 werk dagen nu na meer dan een week nog steeds niet binnen en wil graag mijn geld terug, zodat ik het kan kopen bij een goede winkel alstublieft!

ik ben blij als ik een reden krijg waarom het zolang duurt en ik, of een datum krijg wanneer ik hem kan verwachte, of mijn geld terug krijg

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar HardwareWebwinkel.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HardwareWebwinkel.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat HardwareWebwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van HardwareWebwinkel.nl

4 jaren geleden - Goedemiddag, Toen ik uw klacht zag op deze website was het mij volstrekt niet duidelijk om welke bestelling het hier ging, de naam Matthijs Douma is niet te vinden in onze database. Nadat ik een inlog account heb gemaakt voor deze website, waardoor ik de gegevens van de plaatser van de klacht kon zien, werd het duidelijk dat er twee klachten onder twee namen zijn geplaatst met betrekking tot dezelfde bestelling. Inmiddels heb ik gereageerd op die klacht (powersupply nog niet aangekomen) en een oplossing gegeven.

HardwareWebwinkel.nl

Heeft op 22 februari 2016 om 15:34 geantwoord

Deze oplossing is dezelfde als voor klacht 499561 aangezien het hier om dezelfde bestelling gaat : Op 9 en 10 februari is per mail gecommuniceerd met de klant. Er is verteld dat ik zou navragen wanneer de voeding weer op voorraad zou komen bij de leverancier, en dit zou laten weten. Op 10 februari heb ik laten weten dat de voeding op 16 februari weer op voorraad zou komen. De voeding is op 16 februari verzonden aan klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Matthijs douma