Klacht: HardwareWebwinkel beledigend

op 10 januari 2012 over HardwareWebwinkel.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 5 januari heb ik een op HardwareWebwinkel.nl een bestelling gedaan van een mini sd kaart, de prijs leek mij aantrekkelijk en de site zag er ook goed uit, maar als ik iets via internet bestel is er altijd een kleine angst dat je opgelicht kan worden.
Mijn bestelling zou 1 tot 7 dagen duren, omdat ik gewend ben van goede bdrijven mijn spulletjes snel te ontvangen begon ik me na 3 dagen een kleine zorgen te maken, vooral toen ik op ”mijn bestelling” drukte en zag, product niet op voorraadbesloot ik ze een mail te sturen, zodat ik voor mijn gevoel wist dat alles in orde was.
Ik kreeg geen response, begon me zorgen te maken, geld was al overgemaakt maar er bleef onduidelijkheid.
Vandaag is de 5e dag en nog steed op ”mijn bestelling” kon ik zien”niet op voorraad”. Ik heb een mail gestuurd waarin ik eiste mijn product binnen 1 week te ontvagen en dat ik het anders zou annuleren en hier een klacht van zou maken ook gaf ik aan dat ik het belachelijk vind zonder iets te weten toch best lang op zo’n klein product moet wachten. Kreeg meteen een e-mail terug:

Goedemiddag,

U heeft een artikel bij ons besteld dat een levertijd heeft van 1 tot 7 werkdagen na bestelling. Dit heeft u besteld op 5 januari ’s avonds laat. Het is nu 10 januari. Waarom is het dan ‘belachelijk’ dat u ‘zo lang’ moet wachten? U kunt zelf zien hoe lang de levertijd is en daar zitten we nog ruimschoots binnen. Als u echt haast heeft kunt u uiteraard beter iets bestellen waar een groen blokje bijstaat , en dus direct leverbaar is, of dit kaartje in de uitvoering zonder adapter, met de adapter er los bij. Maar dat heeft u niet gedaan, en dus komt er dan een levertijd op te zitten die er gewoon bijstaat en waar u dus rekening mee moet houden.

Aan de hand van de inhoud en toonzetting van deze email annuleren wij zelf bij deze de bestelling zodat u elders kunt gaan bestellen, het betaalde bedrag zal binnen een paar dagen worden terug gestort.

M

HardwareWebwinkel.nl

Kantwerkerwei 13

5551 RA Valkenswaard

T. 040-2070919

F. 040-2070120

E.info@hardwarewebwinkel.nl

I. http://www.hardwarewebwinkel.nl

Zo zonder pardon wordt het dus gewoon geannuleerd, geen geruststelling over het product gewoon heel makkelijk wordt het dus geannuleerd, ik als nieuw klant weet niks van balkjes dat lijkt me wel logisch, mij kleineren door mijn woorden te benadrukken tussen aanhalingstekens, ik wil gewoon mijn product waar ik al een week op zit te wachten, heb dat duidelijke aangegeven en niet om per direct te annuleren.
Heb een mail terug gestuurd dat ik geen duidelijkheid had vandaar dat het normaal is als mensen zo reageren, vooral ook omdat er zoveel mensen opgelicht worden. Voel me ook beledigd, maar mevrouw had zoals gewoonlijk de woordjes klaar, dan ga ik daar verder ook niet mee in discussie, excuses aangeboden maar ziet dat niet als excuses want ze blijft arrogant doorgaan. Ik mag dus van mevrouw mijn bestelling elders doen, erg lief.

Ik wil gewoon mijn product ontvangen waar ik toch al bijna 7 dagen op heb gewacht. En anders per direct mijn geld terug en niet binnen een paar dagen wat mevrouw aangaf in de mail.

Bericht van

8 jaren geleden - Klant heeft een product besteld met een levertijd van 1-7 werkdagen wat duidelijk aangegeven staat op de website. Klant heeft daarna erg onfatsoenlijke en dwingende mails met verwijten gestuurd en wilde meteen hogerop iemand spreken om haar gelijk te halen. Klant vond dat ze in haar recht stond en dat het product allang geleverd had kunnen worden en dat 1-7 werkdagen belachelijk was, dit kon in haar ogen sneller en anders moesten we de order maar annuleren. De order is dan ook op verzoek van de klant geannuleerd en binnen redelijke tijd (24 uur) aan haar teruggestort. Klant vond dat dit binnen 1 uur na haar mail op haar rekening moest staan. Ik kan niet anders zeggen dat bij ons een klant koning is, maar dat ze zich dan ook wel zo op mogen stellen en reëel mogen zijn. Helaas was hier bij deze klant geen spraken van waardoor we de order dan ook graag geannuleerd hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door ilhamkalas