Klacht: Hardware

op 21 februari 2018 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Bedrijf beweert onze harware niet gehad te hebben !
Deze komt bij een distrubtiecentrum bsn
En word met heel veel pakketten op een hoop gegooid !
Ze weten dus niet waar ons pakket is en beweren / zeggen dat ze niks hebben en wij moeten nu gaan betalen en komen nu met verhaal dat ze een track en tracé code moeten hebben ! Wat ze ons op Moment van versturen niet vermeld hebben maar pas later ! En nu hebben wij het gedaan en krijgen wij een boete! Schandalig hoe ze met klanten omgaan ! Verwacht men dan dat we bijna een jaar later nog een code hebben ?? Nee en post nl kan niks betekenen voor ons ! Dus fiber zorgt gewoon dat ze hoe dan ook geld van je kunnen pakken ! Hoe kun je in godsnaam pakketten naar een distributie centrum sturen waar talloze pakketten komen ? En nu krijgen wij de schuld !!

Ik ben pas tevreden als er samen naar een oplossing word gezegd ipv ons af te wimpelen en dreigen met betalen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

Bericht van Fiber Nederland

4 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Dank voor uw bericht. Wij hebben eerder gecommuniceerd dat we diverse malen hebben aangegeven dat we een track en trace code nodig hebben. Op 17 januari 2017 heeft u een bericht ontvangen, op 7 april 2017 en op 17 mei 2017. We hebben in elke bericht duidelijk aangegeven dat we een track en trace code nodig hebben voor de verwerking. Daarnaast hebben we ook aangegeven, indien deze code niet wordt doorgegeven dat we de kosten van alle hardwares in rekening zullen brengen. Heeft u een brief in het pakketje gestopt met uw klantgegevens? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Fiber Nederland

Reactie van de melder van de klacht Mschut87

4 maanden geleden - Ja dat klopt het retour formulier zit inderdaad in de doos!

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 22 februari 2018 om 14:14 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de snelle reactie. Wij kunnen de zending niet achterhalen. Het pakketje is afgeleverd in een grote magazijn. Hierdoor geven we altijd aan dat we een track en trace code nodig hebben om de zending te kunnen achterhalen.

Helaas kunnen wij in dit geval niks voor u betekenen. Wellicht dat u via post.nl uw track en trace code nog kunt achterhalen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Fiber Nederland

Heeft op 22 februari 2018 om 14:17 geantwoord

Dat moeten jullie samen met ons een passende oplossing vinden ipv ons geld te laten betalen voor een pakket wat jullie niet kunnen vinden

Alle klachten die gemeld zijn door Mschut87