Klacht: rake klappen

op 02 april 2014 over Harders Plaza in de categorie Horeca

op zaterdag 29 maart 2014 was ik aan het uitgaan in hardersplaza en door wat drukte liep ik tegen een dame op welke iets omviel ,nog voor ik mijn excuus kon maken had ik 5 man om me heen staan waarvan een met kalend hoofd en nogal aangeschoten mij beetpakte en door een klapdeur op de gang werkte waar er nog een man bij kwam en mij via een ijzeren trap naar beneden loodste en eenmaal beneden na enige woordwisseling kreeg ik rake klappen van deze man en schopte hij mij naar buiten ik probeerde zijn jasje nog te pakken voor ik zou vallen maar hij kwam gelijk met zijn maatje achter mij aan ,doordat een vrouw met lang zwart haar hem tegenhield kon ik gelukkig verder ontkomen aan meer mishandelingen. onbegrijpelijk dat men daar zo met hun gasten omgaan en dat er geen beveiliging te zien was of deze man moet daar ook bij horen want zo kwam hij wel over op mij .hopelijk zijn er meer getuigen die dit ook gezien hebben voor mijn aangifte.

uitleg van de organisatie wie deze man is en dat hij zich meld bij de politie

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Harders Plaza

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Harders Plaza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ruadisamir