Klacht: harde stop zonder redenen.

op 29 mei 2016 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

op 13-03-2016 ging ik met bus 9211 van Hoofddorp Overbos naar vijfhuizen. Dit om 07.56 uur. Plotseling stopte de bus keihard zonder reden en ik vloog door de bus en de andere passagiers waren erg geschrokken. zonder te vragen of te kijken reed de chauffeur verder.
Mijn naam is Mw.Boutjbi met geboortedatum : 09-01-1963. Zelf had ik een hersenschudding,blauwe linkerschouder en wang, dikke hand en mijn bril is kapot gegaan. Gevolgen zijn nu nog hoofdpijnen en bril is nog stuk. helaas geen geld om een nieuwe te kopen. Ook heb ik getuigen, joke Kamerman met geboortedatum : 04-05-167. Astrid Apeldoorn en Anjali Jalimsing.

Dat mijn bril wordt vergoedt en dat de chauffeur er op aan wordt gesproken.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Connexxion in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Connexxion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Connexxion

Heeft op 30 mei 2016 om 08:29 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een melding met betrekking tot onze dienstverlening bij klacht.nl ingediend. Helaas kunnen wij uw klacht niet via deze website in behandeling nemen. Reden hiervoor is dat wij de informatie, die wij nodig hebben om uw klacht volledig te kunnen behandelen, via ons klachtensysteem verzamelen. Wij verzoeken u dan ook om uw klacht opnieuw in te dienen bij Connexxion. Dit kan via het online klachtenformulier wat u kunt vinden op https://connexxion.nl/klachten/121. Ook kunt u uw klacht telefonisch indienen door te bellen naar 0900 – 266 63 99.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Connexxion OV Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door J boutjbi