Klacht: Hard ware – soft ware

op 26 februari 2018 over Asus in de categorie Electronica - Computers

Ik heb mijn laptopje bij de Media markt ( on- line ) besteld . Het eerste ander half jaar totaal geen problemen. Maar toen ik hem s’ morgens aanzette ,moest ik mijn lader gebruiken want hij was leeg .Dat gebeurde een paar keer, wij naar de Media Markt . Ze zouden hem opsturen, maar ik kreeg hem binnen een week al weer terug hij was in orde. Ik had mijn bedenkingen. Het euvel bleef aanhouden, toen is hij toch maar WEER opgestuurd ze hebben iets aan het moederbord gedaan ,maar kregen steeds een blauw veld met de mededeling er is een fout opgetreden we sluiten hem af en dat bleef maar doorgaan. Wij weer terug en kregen een nieuw moederbord.We kregen wel netjes een garantie van drie maanden. Toen hij weer terug kwam ging hij up-dates installeren, hij bleef maar stampen en toen kregen we het bericht hij is vol we konden geen kant meer ,hij deed niks meer. Wij weer terug en vroegen nu hij drie keer terug was een ander exemplaar . Maar dat kon niet want de eerste twee keer en dat ging om hard-ware en die ander keer ging om soft-ware. Dus ik vroeg terecht waarom hij niet weer was terug gestuurd,. ja maar zij hebben er een andere Windows 10 op gezet dat veel te groot was voor dit exemplaar. Daar hebben wij toch niet om gevraagd Wij wilde hem niet meer meenemen en nu sturen ze hem weer naar u toe. AUB heren kunt er nog iets aan doen. Want ik heb er de laatste maanden niets meer aangehad. en hij was zo prettig in gebruik. Maar door het gestuntel van de Media Markt ben ik echt mijn lap topje kwijt . Ik hoop dat ze hem echt naar jullie hebben opgestuurd ,want ik ben het hele vertrouwen in de Media Markt kwijt

Ik ben pas tevreden als ik hem zonder zorgen op kan starten .En gewoon weer alles kan gebruiken zonder ellende.! Want ik mis hem best wel!!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Asus

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Asus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tadargo6