Klacht: incasso bureau ??

BERTINE SNIJDER op 14 november 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

wilde goedkope bril , Hans Anders adverteert met de prijs is anders. i.d.d. 2 keer duurder !!
nam zonne bril van 39 euro . excl. glazen.
moest uiteindelijk veel meer betalen , dan ik had voorzien.plm. 270,- incl. mijn verzekeringskorting.
goed betaal , verblijf veel in Portugal , krijg plm. 3 mnd. later een incassobureau op mijn dak. omdat ik nog een nota moest betalen van 57 euro.
welke klant kan in nederland een brillenzaak uitstappen met bril zonder volledig te hebben betaald. / VERGISSING VAN h.a. ?nonchalant ?
verder werd mij gevraagd of ik een oogmeting wilde ????
na enkele jaren een nw. bril . ?? denk het wel.
werd met enige tegenzin uitgevoerd !!!!!
toen ik vroeg , hoe het zat met de 2e bril gratis, kreeg ik een ontwijkend antwoord, dat dat en dat dan niet meer werd gekort en dat ik dan zoveel moest bijbetalen . hoezo gratis ??
\ een hoop aanbieding en flauwe kul en wordt niet waar gemaakt.,
en uiteindelijk ben je bij Hans Anders een hoop duurder uit. ondanks al zijn aanbiedingen.en slechte service en behandeling. .
maar goed ondertussen zit ik nog met de rekening en incassobureau . bedankt Hans Anders.

beter en zorgvuldiger, klantvriendeliujker . om gaan met klanten . nota s
beter en minder nonchalant berekenen . opdat je niet enige maanden later een aanvullende !!!!!!! nota krijgt.
als je de winkel verlaat met bril en met betaling verwacht je niet een aanvullende nota. te gek voor woorden.neem intelligenter personeel en vooral zorgvuldiger .!!!!!!
en maak geen hoop poeha over voordeligste enz. want je maakt het NIET WAAR !!

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 14 november 2016 om 08:47 geantwoord

BERTINE SNIJDER

Heeft op 16 november 2016 om 16:19 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

nee, er wordt mij geadviseerd naar de winkel te gaan , maar ben voor langere tijd in Portugal , heb ik ook wel aangegeven.
meneer heeft mij idd 4 keer gebeld , maar kon niet terugbellen , omdat er een privat nr. werd achter gelaten.
heb zelf nu 5 keer gebeld met klantenservice , maar wordt steeds aangegeven , dat of wachttijd te lang is en als ik wel wachttijd aanga ,ik me niet permiteer langger dan 5 min. te wachten. ivm telefoonkosten.
ik ga er naast de stress , die ik er van had, niet ook nog eens kosten er tegen aan gooien.
ik blijf bij mijn standpunt : als ik een artikel koop in een winkel en betaal aan de kassa. verwacht ik GEEN aanvullende rekening.!!!!

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Beste mevrouw Snijder-Pik, Bedankt voor uw reactie. Het telefoonnummer van de vesting in Groningen waar u geweest bent 050-3143325. U kunt met de vestiging zelf contact opnemen om u klacht te bespreken. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Hans Anders

7 jaren geleden - Beste mevrouw Snijder, Bedankt voor uw reactie. Ik vind het vervelend dat we u nog niet hebben kunnen bereiken. Hierbij geef ik u het telefoonnummer van de vestiging: 050-3143325 U kunt zelf contact opnemen met de winkel om uw klacht te bespreken. Mocht dit niet lukken dan ontvang ik graag de dagen dat wij u wel telefonisch kunnen bereiken. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door