Klacht: Geen korting bij Hans Anders.

compo53 op 05 januari 2012 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn man heeft op 29 december een bril gekocht met als aanbieding een gratis montuur en gevraagd of er nog een actie op komst was,daar werd afwijzend op gereageerd. De bril wordt pas 12 januari geleverd. Nu 2 januari (4 dagen later)valt de folder in de bus met 50% korting op alle opties, en dat is omgerekend op onze bril € 160,- korting. De winkel en klantenservice gebeld hierover en willen geen korting verschaffen omdat de bril is besteld op 29 december,regel is regel zeggen ze.Is niet bepaald klantvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Op ze minst een tegemoetkoming van de helft van het kortings bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 12 januari 2012 om 12:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

opgelost

compo53

Heeft op 12 januari 2012 om 22:13 geantwoord

De klacht is boven verwachting naar volle tevredenheid opgelost. Het hele kortingsbedrag is van onze factuur in mindering gebracht. Hans Anders heeft toch klantvriendelijk gehandeld, onze dank hiervoor, ook voor de bemiddeling van Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door