Klacht: Handelwijze medewerkster telefonische helpdesk

op 12 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Vandaag heb ik telefonisch contact opgenomen met de helpdesk, omdat interactieve tv het niet deed. Van Ziggo ben ik lange wachtrijen gewend. Al vóórdat ik een medewerker aan de lijn had, had ik tien minuten aan de telefoon gehangen. Nadat ik eindelijk een medewerker aan de lijn had en mijn vraag wilde stellen, werd ik al onderbroken dat Ziggo niet helpt bij instellingen, want daar zijn de gebruiksaanwijzingen voor. Ik gaf mevrouw aan dat ik gewend ben van Ziggo dat Ziggo klanten stap voor stap helpt om het probleem op te lossen. Deze mevrouw had er overduidelijk geen zin in! De toon waarop mevrouw mij aansprak was ook alsof ik een kleuter was. Dit is ongehoord. Ziggo moet het goed maken met mij, anders zal ik deze klacht ook via andere kanalen gaan delen.

Wat dacht Ziggo van gewoon de klant helpen? Eerst hang je lange tijd in een telefonische wachtrij en vervolgens word je behandeld alsof je een klein kind bent! De medewerkster die ik aan de lijn had, had er duidelijk geen zin in! Dit ben ik niet van Ziggo gewend. Uiteindelijk heb ik opgehangen met de constatering dat ik nog geen stap verder ben. Na zelf nog eens lang klungelen is het mij gelukt om dat te doen waar Ziggo voor zou moeten zijn: problemen oplossen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kragting