Klacht: Handbagage

op 14 mei 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs hebben wij een vlucht geboekt bij klm en hebben daarbij ook op de heenvlucht bagage voor mijn vrouw extra gekocht. Toen we aankwamen bij uw collega’s deden we onze handbagage in de meeting en alleen door 1 wieltje van mijn koffer keurde ze het niet goed ze hadden geen goede verklaring ervoor en keken ona alleen verbaasd aan. Daarna gingen we het zelf proberen bij een andere collega en die zei precies: ja het past er wel in waarop wij zeiden: uw collega heeft het niet goedgekeurd waarom niet? Door 1 wiel terwijl wij het thuis netjes hadden gemeten. Daarop had ze geen verklaring en keek ons ook verbaasd aan. Daardoor moesten we onnodig bagage betalen extra om die koffer alsnog mee te kunnen nemen. Een maatschappij als KLM moet zoiets dus dat gedrag niet goedkeuren want wij vliegen wel vaker met KLM maar dit maken we voor het eerst mee en zijn het er totaal niet mee eens. Ik hoop dat jullie er zorgvuldig mee omgaan en ons hiermee met iets tegemoet komen.

Wij zijn het er niet mee eens, wij willen dat jullie klantvriendelijk zijn en ons tegemoet komen met het betaalde bedrag van 25 euro. Wij vliegen 8 juli naar istanbul met KLM.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corum