Klacht: hamstergedoe

op 17 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jaar in jaar uit doe ik mijn boodschappen dagelijks bij Albert Heijn.
Waarom staan jullie toe dat klanten zoals ik nu dagelijks voor lege schappen komen te staan omdat minder sociale figuren alles in grote hoeveelheden al weggekaapt hebben ?
Een simpel bordje met max. 1 per klant doet volgens mij wonderen.
Waarom gaat omzet weer voor service ?

Gewenste Oplossing:

Zodra jullie met de vaste klanten meedenken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cees Quant