Klacht: Vieze kamer, defecte wc en arrogant personeel

op 19 mei 2017 over Hampshire in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We zijn van 6 mei tot 7 verbleven in Hampshire. Onze kamer was erg vies, overal haren en het rook niet fris. We hebben foto’s hiervan gemaakt en kunnen dus aantonen. De wc knop was ook defect. Dit alles hebben we aangegeven aan het personeel en die zei dat ze niets kunnen doen. Ik kan het amper geloven dat zij hun gasten op deze manier behandelen. Voor de wc moesten we 3 verdiepingen omlaag om gebruik te maken van uiterste smerige wc. Hier heb ik ook foto’s van. Evenwel melding van gemaakt maar het leek hun niets uit te maken. Zoeits hebben nog nooit meegemaakt. Het is niet eens een ster waard, laat staan 4 sterren. Vies en onvriendelijke hotel

Gewenste Oplossing:

Excuses voor de arrogante behandeling en compensatie. We hebben niet betaald voor deze service en smerigheid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hampshire

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hampshire nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John Adelaar