Klacht: Niet gekregen waar we voor betaald hadden.

Nikky3105 op 22 maart 2019 over Hamam Argana in de categorie Beauty & Wellness

Ik had via social deal de duurste behandeling gekocht voor mijn vriendin haar verjaardag. Nu wist ik heel goed wat we allemaal moesten krijgen en we hebben gewoon dingen niet gekregen waar ik wel voor heb betaald. Gezichtsscrub, hoofdmassage en voetenscrub niet gehad en de gezichtsmodderpakking is wat modder op je gezicht klaar. Tenzij ze met de hoofd massage bedoelde dat ze een keer met hun hand over mijn hoofd aaide. Letterlijk 2 seconden. Daarbuiten moest ik nog 4 euro extra betalen voor de scrub handschoentjes die ik niet wilde hebben. Boven dien staat er in de voucher niks van extra bij komende kosten. Jammer genoeg heb ik dezelfde behandeling 2x gekocht ook 1x voor mijn moeder waardoor ik nog een keer moet gaan. Ik vind het zonde van je geld om naar deze hamam te komen.

Ik zou graag een deel van het geld terug willen aangezien we niet alles hebben gekregen waar ik wel voor heb betaald. En voor de volgende keer dat ik met mijn moeder kom eis ik alles te krijgen waar ik voor betaald heb en weiger ik een cent te betalen voor de scrub handschoentjes.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hamam Argana over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door