Klacht: Erg nonchalant behandeld, onpersoonlijk, kwaliteitsloos, haastig, onprofessioneel en onvriendelijk!!

op 05 oktober 2016 over Hamam Argana in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Oppas geregeld, 1 uur gereden voor een gezellig dagje uit met mijn vriend….
Nog geen 30 minuten binnen geweest… wat een drama!
Lang moeten wachten bij receptie. Uiteindelijk mochten we naar de rustruimte om thee te drinken
Bittere oude thee.. hierna werden we rondgeleid door een meisje die er duidelijk geen zin in had.. en die nauwelijks verstaanbaar was…van aankijken was geen spraken…
Hierne kregen we een plens water over ons heen en mochten we ons scrubben met het daar gekochte scrubwashandje (welke ze zelf hadden gemaakt met band van sloggiondergoed). Toen mochten we 3 x in de stoomcabine. Hierna zouden we geroepen worden voor de behandeling.
Wat een aanfluiting. Scrubben is vluchtig wassen zonder uitleg en masseren is een vluchtig, onpersoonlijk aaitje. (Terwijl je daar toch redelijk kwetsbaar ligt!) Niet te spreken over de gezichtsbehandeling waarbij de modder op je gezicht wordt gekwakt en je in een douche ruimte achter gelaten wordt… We hadden het idee dat bananensplit zo zou binnenkomen of in een slechte film zaten..
De heerlijke olielucht die wie eigenlijk zouden moeten ruiken werdt vervangen door sigarettenrook..
wel een dag om nooit te vergteen maar niet in positieve zin, helaas….
OW ja: Voet en hoofd behandeling niet gekregen…

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg.... of een groot deel daarvan. We hebben tenslotte bezinegeld en de oppas ook moeten betalen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hamam Argana over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjer80