Klacht: halve levering

op 08 september 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een senseo combi pakket besteld senseo koffiezetter +2 glazen kommen +4 pakken verschillende koffie.Helaas zaten de 4 pakken koffie er niet bij.Ik heb al 3 dagen geprobeerd om kontakt op te nemen via hun gratis tel.nr.08000230047 en ook 2 emails gestuurd en krijg geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Als ik een reactie van hun krijg over die 4 pakken koffie die er bij horen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door egidius