Klacht: Halve hoekbank bezorgd

op 26 juli 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen vrijdag is er bij mijn oma een halve hoekbank bezorgd. Volgens de chauffeur was de andere helft kwijt en moesten we zelf maar gaan bellen. Na een telefoontje naar de klantenservice bleek dat de andere helft op het depot stond en met spoed de volgende dag nog bezorgd zou worden. Nu zitten wij onderhand al vijf dagen te wachten, en elke dag bellen wij met de klantenservice en maken we nieuwe bezorgd afspraken waarin zij ons beloven dat de bank echt 100% de volgende dag bezorgd wordt. En vervolgens is die belofte nu al vijf keer verbroken….

Als de andere helft van de bank vandaag of uiterlijk morgen bezorgd wordt! EN DAN NU ECHT.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 07 augustus 2017 om 13:14 geantwoord

Beste mevrouw Kerkhoven,

Hartelijk dank voor uw melding.

Ik heb begrepen dat Leen Bakker een complete nieuwe order heeft geplaatst voor uw bestelling.

Het geleverd deel is op 28-7-2017 bij u afgehaald en de nieuwe bestelling is ook op deze dag geleverd.

Goed om te vernemen dat Leen Bakker deze kwestie heeft opgelost. En onze excuses voor het feit dat Extra@Home dit niet voor u kon doen.

Ik ga ervan uit je hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens je nog een prettige dag.

Met vriendelijk groet,

Extra@Home Klantenservice