Klacht: Halterstang valt / breekt uit elkaar gedurende oefening

op 08 mei 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Aangezien bij Basic-Fit Geleen dit bekend is,hebben ze bij technogym nieuwe aangevraagd. Nu zijn we 3 weken verder en hebben we nog steeds geen nieuwe!!! Ondertussen traint iedereen verder met deze oude,versleten stangen met kans op zwaar lichamelijk letsel. Zelf bankdruk ik meer dan 200 kg en er zijn meerdere mensen die hiermee doen squatten en deadliften. Op het moment dat dit mis gaat dan zijn de gevolgen niet te overzien !!! Verder wordt hier pas onderhoud gedaan als dingen kapot gaan. Preventie kennen ze hier niet!! Maar wel trainen op eigen risico??? Voorkomen is beter dan genezen
Mvg Rick

Oude Halterstangen allemaal per direct verwijderen,voordat hier zware ongevallen mee gebeuren!!! Met spoed nieuwe regelen via hun leasecontract met Technogym.
Aangezien ze de stang snel verwijderd hebben helaas geen foto!!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 08 mei 2017 om 16:04 geantwoord

Beste Rick,

Bedankt voor jouw bericht.

Zoals we aan de telefoon hebben besproken, ben ik met je eens dat deze oude stangen vervangen moeten worden. Inmiddels zijn er 2 stangen daadwerkelijk stuk. De rest is in ieder geval oud. De stangen die stuk zijn verwijderen wij direct.

We zetten er alle spoed achter die wij kunnen, echter zijn wij afhankelijk wanneer Technogym de stangen kan leveren.

Ik wens je verder een fijne dag toe!

John van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Rick77