Klacht: beloften worden niet nagekomen

op 12 augustus 2013 over Haloa relatiebemiddeling in de categorie Datingsites

Haloa relatiebemiddeling komt totaal niet na wat ze in hun site en via een consulente beloven. De voorstellen die ze doen komen totaal niet overeen met de nadrukkelijke afspraken. Geen wonder. Ze hebben m.i. helemaal geen geschikte kandidaten voorhanden. Dat zeggen ze overigens zelf ook in een review dat ze geen blik met kandidaten open kunnen trekken. Na twee totaal verkeerde voorstellen had ik het wel bekeken. Hier wil ik mijn tijd niet aan besteden. Hier komt niets van terecht. Het programma Recht in de Regio van mr. F bracht niet de oplossing. Mr. f was van oordeel dat het bedrijf nogmaals een kans moest hebben. Maar ik blijf niet aan de gang met dergelijk miskleunen. Mr. Visser ging aan de kern van het probleem voorbij.Ze hebben geen geschikte kandidaten. Ze doen maar wat. Ze zijn alleen maar op (veel) geld uit. En als dat binnen is gooien ze er met de pet naar.

Ik wil mijn geld terug. Er is geen enkele redelijke prestatie geleverd terwijl ze m.i. wel degelijk een inspanningsverplichting hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door DE RIETPLUIM