Klacht: Na een jaar nog steeds geen goed werkende fiets!

bchvanooijen op 10 januari 2012 over Halfords in de categorie Fietsenwinkel

Na een jaar is nog steeds het licht niet gerepareerd op mijn fiest. Een leuke elektronische fiets waar wel de acculader en accu enkele malen al van kapot was geweest en nu weer. Ik kreeg de kapotte accu van de vorige keer terug.Moest wel zelf sleuteltjes bij laten maken. En weer terug om de 2e kapotte accu weer terug te geven. Al met al al meer dan 7 x langs geweest. Beetje sullige jongens die er staan en nu vandaag kreeg ik een telefoontje dat de fiets die ik begin december gebracht had voor reparatie (lichtdynamo was bij aanschaf te strak afgesteld) hij stond nog in de winkel nu is het 10 januari! Ik hoopte voor de kerst mijn fiets terug te hebben. Veel geld kwijt met openbaar vervoer en onhandige bustijden.Dit is geen stijl. ook zouden ze voor vervangende fiets zorgen maar die past natuurlijk niet in de trein is niet opvouwbaar.
Al met al erg irritant en de fiets zelf kostte ruim 800 euro…meer zelfs!Het toppunt van irritatie is dat ze nu twijfelen of ik de fiets wel daar heb gekocht. Een mooi wegvuifbeleid…zo nog een paar dagen wachten val ik buiten de garantie. Maar dat ga ik niet pikken. Er staat immers een sticker op met streepjescode dat de fiets vorige keer is teruggebracht naar fabriek waar het licht ook toen niet gemaakt is.Ik begin wel te twijfelen of hij wel verstuurd was en waarom ze dat in de winkel niet kunnen. Heel teleurgesteld en gefrustreerd. Ik raadt ieder aan ga nooit naar halfords…je komt er letterlijk niet mee vooruit!!

Geld terug!

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Halfords in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Halfords een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Halfords

Heeft op 13 februari 2012 om 09:16 geantwoord

In overleg met de klant, naar tevredenheid opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door