Klacht: Hakmolen werkt niet naar tevredenheid

op 05 juni 2021 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Noodgedwongen vorige maand een hakmolen gekocht omdat de oude staafmixer/hakmolen de geest gegeven had na vele jaren trouwe dienst. De nieuwe hakmolen, zonder staafmixer is lastig in elkaar te zetten, als het bovenstuk dan eindelijk past is er in korte tijd een prut wat aan alle kanten van het apparaat zit. Geknoei. Jammer! Ik woon in het buitenland, was blij met een NL product, maar dit is weggegooid geld.

Gewenste Oplossing:

Terugbrengen kan niet hier, maar ik zou blij zijn met compensatie bij aankoop van een andere staafmixer/hakmolen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door heb ik dus OOK niet