Klacht: Smerig afhaalbroodje

Hoogvlieger1 op 27 november 2021 over Hajé restaurant de Aalscholver in de categorie Hotels

Was van de week rond 11 uur bij Haje de Aalscholver aan de A6 ri Amsterdam. Nooit eerder geweest trouwens. Bestelde voor €3,60 een broodje ongezond. Dat bestond uit (lekker makkelijk zal de gedachte wel zijn) een voorgeprepareerde plak ellende die zo op een overigens wel lekker broodje werd gekwakt. Echt zonde! Die plak bestond uit een plak drijfnatte kaas (leek wel smeerkaas) met wat verlepte slablaadjes, oude tomaat en fors verkleurde ham. GADVDAMME! Zou je nog niet aan een dier geven. Zo de kliko in dus. Om te zien of het geen Incident was ben ik er net, uit pure nieuwsgierigheid, weer langsgereden Om even te kijken. En ja hoor, dezelfde ellende. Ik heb zelf met horeca te maken en u bent een regelrechte schande voor de beroepsgroep!

Dat ze het oplossen en gewoon VERSE spullen verkopen. Dan maar wat langer wachten. Doen ze dit niet ga ik het zelf online zetten want dit kan echt niet!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hajé restaurant de Aalscholver

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hajé restaurant de Aalscholver nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Hajé restaurant de Aalscholver

2 jaren geleden - Geachte Hoogvlieger, Hartelijk dank voor uw bericht. We vinden het vervelend om te lezen dat de kwaliteit van het broodje te wensen over liet. Daar bieden we onze excuses voor aan. In onze Take Away's werken we inderdaad met een concept die de snelheid en efficiëntie verhoogd. Door het op het laatste moment samenstellen van brood en beleg blijft de smaak en knapperigheid van het brood behouden. Het beleg wordt dagvers voorbereidt. Uit uw omschrijving kunnen we opmaken dat het geserveerd beleg niet aan de Hajé kwaliteitsstandaard voldoet. Uw opmerking nemen we op met de verantwoordelijke medewerker. Graag trakteren we u bij een volgend bezoek op een vers belegd broodje van de Take Away. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met gastvrije groet, Team Hajé Shops, Hotels Restaurants

Reactie van de melder van de klacht Hoogvlieger1

2 jaren geleden - Dat is top. Hoop dat het helpt. Bedankt voor de reactie!

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hajé restaurant de Aalscholver in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Hoogvlieger1