Klacht: Zeer ontevreden

op 24 november 2017 over Hair XL in de categorie Kappers

Rond de zomer ging ik naar een kapsalon Hair XL groningen voor haarverlenging. Tijdens het gesprek daar kreeg ik een kleuradvies, de kleur moest besteld worden en er werd een vervolgafspraak gemaakt. Op de volgende afspraak bleek mijn kleur niet correct besteld te zijn en kon ik geen haarverlenging krijgen echter werd er een ander advies gegeven om losse extentions te plaatsen. Dit was niet waarvoor ik kwam maar toch heb ik dit gedaan. Een maand later kwam ik terug om deze eruit te laten halen, dit kostte mij nog eens 30 euro plus een deel van mijn haar dat was afgebroken. Maar als ik de volgende keer kwam dan zou het verrekend kunnen worden. Twee week geleden kwam ik daar om opnieuw haarverlening te krijgen ditmaals toch in een weave ipv losse extentions. Dit was mogelijk en er werd een afspraak gemaakt voor het inplaatsen. Op de afspraak erna werd mij verteld dat het niet mogelijk was om deze kleur te plaatsen. Dat ik dus weer een nieuwe afspraak moest maken om mijn haar te ontkleuren en dan de weave erin te laten zetten. Al bij al weer een nieuwe afspraak. Liefst wilde ik mijn haar lichter maar ontkleuren was voor mij geen optie aangezien mijn haar dan verder kapot zou gaan. Op advies heb ik mijn haar donkerder laten maken en de weave laten plaatsen op de nieuwe afspraak. Het viel mij meteen op dat mijn eigen haar veel donkerder was dan de extentions. Dit gaf ik ook aan. Ik vertelde ook met daglicht er weer na te kijken. Nog geen twee dagen later de weave laat los op meerende plekken. Ik ga erheen dat dit niet is wat ik wilde. Zij adviseren mijn haar alsnog te blonderen. Ik had al aangegeven dat ik dit niet wilde en nu na alle tijd het liefst mijn geld terug zie. Zij willen mijn geld niet terug geven. Eventueel een tegoedbon want voor hun is het haar dat nog geen drie dagen gedragen is niet meer bruikbaar. In totaal ben ik dus 380 euro kwijt aan iets wat nog geen drie dagen erin zat. Weet u wat mijn kansen zijn om mijn geld terug te kunnen krijgen?

Geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door CaglaC