Klacht: Verkeerde kleur meubel geleverd.

manon_de_vos op 09 januari 2018 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Een tijd terug heb ik een heel set meubels besteld bij jullie t.w.v. €2100,- (een salontafel, een hoekbank en een eettafel met 6 stoelen). Zowel de salontafel als de eettafel zijn van het Rough boomstam set in de kleur white pine. Helaas hadden jullie op dat moment nog geen tv-meubel in die kleur. Later konden jullie ook het tv-meubel in die kleur leveren waardoor ik deze bijbesteld heb. Dit meubel kon niet tegelijkertijd geleverd worden als de andere meubels, dit vanwege de lange leveringstijd. Wel werd mij verteld dat het zeker dezelfde kleur zou zijn als mijn tafel.
Verzendkosten had ik ook al betaald voor mijn meubels. Nou werd mij gezegd dat ik opnieuw verzendkosten moest betalen om het tv-meubel te laten leveren, waar ik het niet mee eens ben aangezien ik naar mijn idee al best veel betaald heb!
Het jammere van al vind ik dat ik mij hier vervolgens bij neerleg en een bestelbusje gehuurd heb t.w.v. €40,- om het tv-meubel zelf op te halen met mijn vriend. Dit nadat er door jullie gezegd is dat dit geen probleem moet zijn, terwijl het meubel loodzwaar was!
Eenmaal thuis aangekomen blijkt het meubel ook nog is een andere kleur te zijn..
Na contact met jullie te horen gekregen dat wij een nieuw meubel geleverd gaan krijgen waar wij erg blij mee zijn. Natuurlijk schoot bij mij gelijk de vraag op hoe ik weet dat die dan wel goed is, aangezien jullie alleen een foto gezien hebben.
Nou moeten wij weer een aantal weken wachten tot het nieuwe meubel komt en word ons ook nog is gezegd dat wij ons huidige tv-meubel terug moeten brengen naar jullie en dan ons nieuwe meubel mee kunnen nemen. Dit zou dus betekenen dat ik tweemaal met een loodzwaar meubel moet zeulen en dus weer een busje moet gaan huren. Kort om, ik vind dit geen service en hoop hier dan ook samen met jullie uit te kunnen komen.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 15 januari 2018 om 12:09 geantwoord

Allereerst onze excuses voor het ongemak. We hebben een nieuwe TV meubel voor u in bestelling staan. Zodra deze binnen komt zullen we deze kosteloos bij u omruilen.
We hopen dat uw klacht hiermee is verholpen. We zullen contact met u opnemen zodra uw juiste TV meubel binnen is gekomen.

Met vriendelijke groeten
Haco

Alle klachten die gemeld zijn door