Klacht: Slechte service

Oktay op 13 mei 2024 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

De after sales service laat ernstig te wensen over. Ondanks mijn directe melding op 26 april van een stoel met een achteraf geconstateerde ingestikte plooi, zijn we nu al 10 werkdagen verder zonder enige oplossing. Op 1 mei werd beloofd dat ik volgende week een antwoord zou krijgen, maar tot op heden is dat nog niet gebeurd, zelfs niet na mijn herhaalde verzoek om een update.

Mag Haco zelf mee komen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

Bericht van Haco wonen en slapen

1 maand geleden - Beste Cossack, We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren met onze after-sales service. Het is niet acceptabel dat je al 10 werkdagen wacht op een oplossing voor de ingestikte plooi in je stoel, ondanks je directe melding op 26 april. We begrijpen je frustratie en willen je laten weten dat we dit intern zullen bespreken. We streven ernaar om zo spoedig mogelijk met een passende oplossing te komen. Je verzoek om een update is terecht en we zullen ervoor zorgen dat je snel een antwoord krijgt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We doen ons uiterste best om dit recht te zetten en hopen dat we je vertrouwen kunnen herstellen. Met vriendelijke groet, Haco Wonen en Slapen

Bericht van Haco wonen en slapen

1 maand geleden - Beste Oktay, We willen je laten weten dat we inmiddels een nieuwe stoel voor je hebben besteld. Zodra deze binnen is, zullen we direct contact met je opnemen om een afspraak te maken voor de levering. Nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraging en bedankt voor je geduld. Met vriendelijke groet, Haco Wonen en Slapen

Alle klachten die gemeld zijn door Oktay