Klacht: Pootjes bankstel

Schuman90 op 22 juli 2023 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Bank gekocht bij HACO Heerlen. Prima personeel behulpzaam en correct. Bank ca.12 weken later bij hen afgehaald dit was 6 juli 2023. Bij thuiskomst bleken alle pootjes te ontbreken. Contact gehad met medewerker filiaal Heerlen, gaf aan dat ik dit via serviceformulier diende te melden. Nadat ik dit serviceformulier had ingevuld kreeg ik te horen dat de pootjes waren besteld bij de leverancier. Onbekend hoe lang de levertijd van de pootjes zou zijn en ik bericht zou krijgen als ik ze in filiaal Heerlen kon afhalen. Aangegeven dat ik hiermee niet akkoord ging ook vanwege prive omstandigheden en dat ik met spoed de pootjes nodig had. Werd me verteld dat de pootjes toch vanuit magazijn geleverd konden worden en deze overgedragen waren aan een pakketdienst. Kreeg een track en trace toegestuurd hier staat dat de pootjes nog niet zijn overgedragen aan de pakketdienst. Inmiddels weer 1 week verder en niets ontvangen. Ik voel me aan het lijntje gehouden.
Telefonisch is de klantenservice niet te bereiken. Heb meermaals meer dan 45 minuten in de wacht gehangen. Mails worden wel beantwoord. Dit is echt de slechtste service die ik ooit van een bedrijf heb meegemaakt. Ik heb hen verteld nog 1 week te wachten, geen pootjes, dan komen ze de bank maar afhalen en wil ik mijn geld terug. In deze tijden 3 weken wachten op een paar pootjes triest bedrijf! Zou hier niet nog eens iets kopen.

Ik wil de pootjes ontvangen. Als ik deze niet binnen 1 week ontvang. Kan de bank retour en wil ik mijn geld terug.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Schuman90