Klacht: Habbo Ban

op 02 augustus 2018 over Habbo Hotel Nederland in de categorie Internet Games

Ik ben 5 jaar geleden geband geweest wegens slecht gedrag op habbo, ik heb hier dan ook spijt van gekregen. maar eerst stond er dat ik banned was tot 2024. Als ik nu probeer in te loggen staat er dat ik permanent geband ben.

Ik zou blij zijn als je de ban op zen minst terug kan zetten van parmanent naar 2024. ik heb meer dan 1200 euro in habbo gestoken, dit is toch het minste dat jullie kunnen doen. De ban opheffen mag ook altijd maar dat is natuurlijk jullie keuze.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Habbo Hotel Nederland

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Habbo Hotel Nederland nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Habbo Hotel Nederland in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Habbo Hotel Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Habbo Hotel Nederland

Heeft op 15 september 2018 om 15:48 geantwoord

Beste Habbo,

We willen je graag verder helpen. Hiervoor zul je eerst een aantal vragen moeten beantwoorden zodat wij zekerheid hebben dat jij de echte eigenaar van het account bent.
Het is niet mogelijk om deze vragen via klacht.nl te beantwoorden. Dat komt doordat we zullen vragen naar bepaalde gegevens waarin jij kunt bevestigen dat jij de eigenaar bent. Deze gegevens zullen via klacht.nl online staan.

We verwijzen je graag door naar help.habbo.nl. Je zult een nieuw account moeten maken om op de hoogte te blijven en om met ons te kunnen communiceren.

Succes!

Filomiena