Klacht: “Haal hier uw reisproduct op”

op 29 mei 2016 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

Aan de buitenkant van de bus zit een ding waarbij je je ov-chipkaart kunt scannen en zo je reisproduct kunt ophalen. Althans, dat is wat erbij staat. Enige tijd geleden wilde ik mijn studentenreisproduct dan ook ophalen alvorens de bus in te stappen, maar toen stond er dat dit niet kon. Uiteindelijk heb ik pas de dag erna een ophaalautomaat kunnen vinden waar ik dit wel kon doen, want het bleek onder ‘bestellingen’ te staan. Ik weet niet wie ik moet aanspreken over het feit dat iets met de naam ‘studentenreisproduct’ in het systeem onder ‘bestelling’ komt te staan, maar ik vond het zeer vervelend dat ik het niet kon ophalen, want zodoende heb ik gedurende de hele heen- en terugreis moeten betalen, omdat mijn product niet op mijn kaart geladen was. Overigens had ik er bewust voor gekozen om dit pas die ochtend te zullen opladen, omdat ik daarvoor een weekendabonnement had en dat tot die zondag ervoor nog heb moeten gebruiken. Dit was gewoon mogelijk en ik zou na het ophalen bij de bus die maandagmorgen gewoon gratis moeten kunnen reizen, alleen dat gebeurde dus niet. Vergoeding van de onnodig gemaakte kosten zou ik op zijn plaats vinden, maar ik weet dus niet of ik daarvoor bij u moet zijn of misschien bij DUO, aangezien de studentenreisproducten daar verschaft worden?

In afwachting van uw antwoord en een fijn weekend gewenst,

Annette de Lange

Gewenste Oplossing:

Bij vergoeding van de gemaakte kosten op de dag waarop ik gratis had moeten kunnen reizen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Connexxion in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Connexxion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Connexxion

Heeft op 30 mei 2016 om 08:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een melding met betrekking tot onze dienstverlening bij klacht.nl ingediend. Helaas kunnen wij uw klacht niet via deze website in behandeling nemen. Reden hiervoor is dat wij de informatie, die wij nodig hebben om uw klacht volledig te kunnen behandelen, via ons klachtensysteem verzamelen. Wij verzoeken u dan ook om uw klacht opnieuw in te dienen bij Connexxion. Dit kan via het online klachtenformulier wat u kunt vinden op https://connexxion.nl/klachten/121. Ook kunt u uw klacht telefonisch indienen door te bellen naar 0900 – 266 63 99.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Connexxion OV Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ontbijtforlife